ayda17 power detect benimki. Ben çekim gücünden yüzeyi otomatik tanımasından (dysonda da var) cok memnunum ancak en önemlisi toz haznesinin otomatik olmadı. Ayda 1 kutuyu boşaltmak yeterli. Philipsler gibi bükülüp koltuk altına giriyor. Sarjı hiç bitiremedim henüz. Evde arnicactesla büyük süpürgem var. Ondan daha iyi oldu açıkçası her özelliği var. Teknik destek kısmında media mark tan aldım orası destek saglıyor , dilerseniz 1 yıllık bakım vs alabiliyorsunuz. Karaca ile de görüşüp teknik destek alınır ancak uzun süre kullsnan henüz yok tabi. Robot sldım 3 yıl oldu hsla teknik destek ihtiyacı doğmadı bilmiyorum birazda şans sanırım teknolojikk aletler