44 ile taburcu olduk. Başka bir hastanede başka bir doktora başladık. 2 aylık olana kadar bir belirti olmazsa hemogram bakmayalım yoğunbakımda her gün bakılmış dedi. Bugün kakasınra kan lekesi gördük hastaneye gittik başka bulgu olmadığından bakılmadı. Ya alerjidir ya da bağırsak kanamasıdır dedi. Yarım ampul transamine verildi. 24 saat devam edeceğiz transamine. Kakadaki kan miktarı azaldı çok korkuyorum