avukatbianne Yenidoğan bebeğimin ilk kontrolünde plt trombosit düşüklüğü çıktı ve küvöze alındı. Yoğunbakımda takibi yapılıyor. Başka hiçbir sorunu yok. Trombosit ve ivig aldı. Bir haftadır tedavisi sürüyor. Aynı problemi yaşayan var mı?
ysfmommm avukatbianne genetik olabilir ailenizde varsa plt düşüklüğü biz genetik test de yaptırdık negatif çıktı bizim bir kez 16 bine düştük ve bizde ivig aldık üzülmeyin inşallah toparlar geçici bi durumdur inşallah
avukatbianne evininannesi çok geçmiş olsun. şu an kaç günlük ve değeri yükseldi mi acaba? Bizim 30larda ve tedbiren yoğunbakımda ivig değeri düzeltmedi
avukatbianne ysfmommm trombosit düşüklüğü sorunumuz yok. Şu an için genetik test istenmedi bizden. Antikor ve antijen testi istendi. Benden geçen antikorların bebeğimin ürettiği trombositleri yıkmasından şüpheleniliyor
avukatbianne ysfmommm trombosit düşüklüğü sorunumuz yok. Şu an için genetik test istenmedi bizden. Antikor ve antijen testi istendi. Benden geçen antikorların bebeğimin ürettiği trombositleri yıkmasından şüpheleniliyor
avukatbianne ysfmommm sizin ne zaman düzeldi acaba? Kendiliğinden mi düzeldi. Şu an için tedavi beklemek ve tedbiren yoğun bakımda kalınması. Ayrı kalmak çok zor ve çok endişeliyim
ysfmommm avukatbianne çok haklısınız bizim devam ediyor süreç takipli çocuğum 3 yaşında benim 1 yıl 3 ay kadar oldu 30 binlerde devamlı geçen ay 104 bini gördük ilk defa çok sevindik probiyotik kullanmıştık o mu yükseltti bilmiyorum bizim 1 yaş aşımızı biraz erteledik yani normal soğuk algınlığı falan dı 1.5 yaş gibi vuruldu aşıdan sonra gelişti bizim aynı zamanda easyfish kullanıyordum o ara omega 3 de yıkım yapabiliyormuş yani bağışıklık sistemi çöküp tormbositi yıkım yapıyormuş vücut
ysfmommm avukatbianne yani bizde bi bekleme sürecindeyiz 16 günde bir Eskişehir Osmangazi tıp da kontrolümüz var periferik yayma bakılıyor kana bakıp gönderiyorlar 20 bin altına düşmeden tedavi vermiyorlar inşallah atlatırlar tez zamanda sağlığına kavuşup bebeğinize kavuşursunuz
avukatbianne ysfmommm inşallah kolaylıkla atlatırsınız bu durumu🙏🏻 biz daha 23 günlük olduğumuz için herhangi bir şey kullanamıyor ve yenidoğan yoğunbakımda müşahade altında
avukatbianne ysfmommm bizim plt değerimiz 30 binlerde ve periferik yaymada da bu şekilde. Tedbiren yoğunbakımda kalması gerektiği söylendi
ysfmommm avukatbianne avukatbianne Bilgi verin durumundan bana da sağlık haberini verirsiniz inşallah benim de eşim avukat bende adliye personeliyim afyonda yaşıyoruz inş sizin geçici olur minik prens çabucak annesine kavuşur diğer türlü çok araştırdım bu durumu yardımcı olurum elimden geldiğince
ysfmommm avukatbianne 20 bin altı olunca değer kanama riskinden dolayı kafa travmasına dikkat istiyorlar oğlum 3 yaşında ama aşırı hareketli Bi çocuk ve kan pıhtılaşma yapmadığı için dokunduğu vurduğu yer hemen morarıyor elimizden geldiği kadar dikkat etmeye çalışıyoruz bizimkisi bir kez 16 bine düştü ve migde kanaması geçirdi Allah tekrar göstermesin rabbim kimseyi evladı ile sınamasın
avukatbianne ysfmommm ysfmommm bugün sabah kan testi yapıldı 42 çıktı. 50 olunca taburcu olucaz inşallah. Haber veririm🙏🏻
ysfmommm avukatbianne çok şükür inşallah çabucak düzelir normal değerlere döner Allah’ın izniyle Allah’a emanet olun🥰