Valide-Ayse-Hafsa-Sultan bence de ilk zamanlar kesinlikle daha zor, bir kere oyalamak zor oyuncak bilmiyorlar oyun bilmiyorlar… Gaz, doyuyor mu, atak, ilk diş… Hareket edemedikleri için sürekli yanında taşımak zorunda olmak. Bence büyüdükçe daha güzel her şey.