gizememre bende 7 ay çabaladım kaç kez mastit oldum ama olmayınca olmuyor cahillik çok zor gerçekten kendini bilmez insanlar hele daha zor kadın kadının düşmanıydı anne annenin düşmanı oldu nasıl bir zamanda yaşıyoruz akıl alınır gibi değil herkes kendi bebeğine öyle güzel öyle pamuklar içinde bakıyor ki bunu ben görüyorum ama cahil kesimdekiler sanırım bir tek kendisini anne sanıyor