Arkadaşlar merhaba kızım 17 aylık 1-2 haftadır emmek istemiyor doktorumuz gecede mamayı birakabilirsin ama uzun süre açlık çok bir kere mama ver dedi,9 buçuk gbi yatarken yedi gece 3te yedi sabah zorlandi sizler nasıl yapıyorsunuz kaç saat arayla mama yada emzirme yapıp bitiriyorsunuz teşekkür ederim