esrac38 Kayseri de çok sicak bu zamana kadar hiç böyle sicak görmedim 2 aylıkta bebeğim var çok zor geçiyor
Senayy Aynen kayseri cok fena vallahi genelde serin olur buralar ama yok gram esinti yok 34 yssindayim ilk kez kayseri bh kadar sicak bence kavruluyor saat üç olmuş uyuyamıyorum
hepbahar123 Havale geçirmek üzereyim sanki o derece evim. Şu saatte soguk suyla yikandim oglumu da yikadim durulmuyor uyuyamıyoryz dolanıyoruz evde
ldb mbabygirlm bol duş aldırıcaksınız çözüm bu. Benimkiler de uyumuyordu günde 2 kere banyo yaptırdım. En son vantilatör aldım şimdi maşallah iyi uyuyorlar
momas mbabygirlm bu gece en bunaltıcı geceymiş şimdi instada gördüm. Kliması olanların sesi çıkmıyor 😂😂 eşim soğuk modda çalıştırmış sabaha kadar normalde üşürdük ama hiç üşümedim demekki cidden sıcaktı