Huma_kus34 ben bi rutin oluşturdum kendime mesela 1 sabah arbutin serum kullanıyorum 1 sabah c vitamini tabi nemlendirici ve güneş kremi kullanmak gerek sonrasında. Geceleri de haftada 3 gece pdrn ve mateixly serum kullanıyorum üzerine nemlendirici olacak tranexemik asit kremi sürüyorum 2 gece retinol rutinim var onu paylaşmamışım retinol rutini yaptığımda başka bir serum kullanmıyorum sandviç yöntemiyle uygulayorum önce nemlendirici sonra retinol sonra tekrar nemlendirici olarak. Haftada 1 olacak şekilde de kil maskesi yapıyorum gözeneklerim ve siyah noktalarım için ama dediğim gibi benim cildim alışık ben yıllardır cilt bakımı yaparım hamilelikte ara vermiştim hassas ciltliyseniz ve alışık değilseniz biraz daha azaltarak bi rutini oluşturabilirsiniz. Siz parlaklık içinde sormuşsunuz bu dediğim serumlar asitin yanında yoğun nem de veren serumlar. Birde eğer cilt sorununuz yoksa tek istediğiniz nem ve parlaklık ise hyaluronik asit ve c vitamini sizin işinizi fazlasıyla görür