1momm2baby Yani benim bebeğim çok açık tenli ve hassas bir cilde sahip olduğu için bizim dokunduğumuz yer de hemen kızarıyor o yüzden kızarma iz yapma konusuna pek takılmıyorum😁 Belki sizinkinin bacağı daha tombiktir ya da kullandığınız bezin kalıbı da küçük olabilir.