Bsraglsn 1momm2baby bebeğim 6 kilo babyturco 3 numara kullanıyodum bacaklarını lastik kesiyordu hep zaten havalarda çok sıcak o yüzden 4 numaraya geçtim daha rahat şimdi 🥰
onceuponatime_ 1momm2baby ben de 3 kullanıyorum bacaklarına iz yapıyor aynen ama dediğiniz gibi 4te çok büyük geliyor mecbur 3 devam
Bebegimm1 1momm2baby bezin içindeki lastiği elinizde çıkarın iyi oluyor ben sıkmasada lastiği çıkarıyrm
1momm2baby onceuponatime_ iz yapmasındansa 4 e geçeyim dedim bende bacağının arasında cok toplanıyor bu sefer de ama ben mi baglayamıyorum dedim 3 numarayı acaba
Bebegimm1 onceuponatime_ arkadas yazmış çok kaka yaparsa oturdugunda veya kucaga aldıgınızda yanlara çıkıyor ama az kakada veya çişlerde sızdırmıyor çok nadir kakayı çıkardıgı oluyor
1momm2baby Bsraglsn evet bende 4 numaraya geçtim sıcak zaten diye ama bacağının arasında 4 te cok toplanıyor herkeste bu bez büyük değil mi diyince bir sorayım dedim 😅
birmommy 1momm2baby molfix 3 numara kullanılıyorum ama tam oturuyor bir haftaya kadar 4 numaraya geçeriz çünkü sünnet oldu 1 hafta önce 4 numara bez kullandım rahatlık için aşırı büyük gelmedi
Bsraglsn 1momm2baby olsun rahat etsinler bizimkide şişik duruyo bol olduğu için ama en azından lastik izi olmuyo artık