Ozooo 32 aya doğru gidiyoruz. Gündüz uykusunu 25 aylıkken bırakmıştı, zorlamadım. Sonra günler uzayınca tekrar uyudu aralarda, şimdi yine geri kaçtı uykusu🙈 Oyun grubuna gidiyoruz haftada iki kez, bana da kızıma da çok iyi geliyor, kreş için de hazırlık oluyor. Sabahları denize, akşamları da parka çıkıyoruz. Bizim en büyük handikapımız kıyafet; sürekli değiştirmek istiyor, deniyor, beğenmiyor, ordan oraya atıyor, benim eşyalarımı kullanmak istiyor, çileden çıkıyorum. O sıralarda dikkatini dağıtacak birşeyler bulmaya çalışıyorum; ama artık çok zorlanmaya başladım.