Ozooo 28 aylık anten takıp gezeceğim,salonu topluyorum kendi odasını bozuyor,odayı topluyorum başka odaya gidiyor, öğle uykusuna geçiş o kadar zor ki tekmeler atıyor vuruyor yatakta zıplıyor,girdiğimiz her ortam da sorun yaratan benim ki,benim ki vurur,benim ki kavga eder, benim oğlum içim her şey onun oyuncağı ya da eşyası. Ne isterse o olacak bir ara çığlık falan da eklenmişti.
Yapma ya da dur dediğim de daha çok yapıyor sabah kanapeyi boyadı 2 dk telefon da konuşuyordum iş yeri ile. 😐😬cisim geldi diyor götürüyoruz cis yok diyor bitti diyor. 😂1 hafta yı geçti annemlere gitmiyorum Abimler orada ve 6 yaşında ki oğlu ile sadece kavga içinde asla paylaşmakta istemiyor üstüne 29 haftalık hamileyim 😄 kendimi vurmamak için zorlarken bağırıp sıkıyorum ben ona kızdığım da oda aynısını yapıyor. 😂Vurma,fırlatma,çığlık,her türlüsü var bizde seç beğen al gibi.