pimpiriklianne43 çok iyi anlıyorum seni sürekli ağlıyordum artık dayanamiyor bağırıyordum bazen uyku, yemek duş hiçbirini adam akıllı yapamıyordum eşimle bile 5 dakika zaman geçiremiyordum sürekli kucakta ve gezmek istiyordu. Bebek arabasını istemiyordu velhasıl berbatti o dönem bana ikinci çocuğa tövbe dedirtti. Eşim de keza. Ama gercekten geçecek Allah’ın izniyle. Ha şuan harika mı değil tabi ama zamana göre çok çok iyi şükür ediyorum