Şuan bu postu ağlayarak acıyorum sırf içimi dökmek için oğlum 8 aylik okadar huysuzki sürekli kucakta gezecek indirdiğim an sürekli ağlar oturmaz yerde yuvarlanmak istemez gerçekten cildiricam artık ilk aylar gaz dediler sonra diş alt dislerde çıktı yine rahatlama yok sabaha kadar sallıyorum kolumu biraktimmi agliyor dışarı çıkarıyorum agliyor eve koyuyorum agliyor artık cildiricam dinlenmek denen birsey yok çevremdeki bebekler çok uslu bu gibi bebek görmedim yardım edecek kimsem yok goturmedigimiz doktor kalmadı bunun karakteri bu deyip gonderiyorlar çok yoruldum bazen olsemde kurtulsam diyorum psikolojim berbat cildiricam artık cildiricam