muhendissanne Minikdefneemmmm evet philipsin kötü yanıda bu dediğiniz gibi. Bizde şuan 0 numara başlık var o da çok yavaş olduğu için yorulup emmiyor. 3 numara aldım henüz kargoda olmazsa 4 deneyeceğim ..
myangelson muhendissanne 3 ile başladık 2 aylık olmadan almıştım direk 3 numarası takiliydi 1+ olan şimdi 5 aylık 4 numarasını kullanmaya başladık 3+ olan