Kızlar merhaba,
Bebeğim 20 günlük ve geceleri meme kabul etmediği için biberonla besleniyor. Birkaç defa boğulma yaşadığı için cesaret edemiyorum. Çünkü bir defasında çok korktum ve 4-5 saat sütüm kesilip gelmedi. Bu nedenle artık annem yanımızda kaldığından o biberonla besliyor. Ben ne zaman biberonla besleyebilirim. Kendimi yetersiz hissediyorum 😔