bsrtsz edoliiicik Kakamız azda olsa düzeldi ama alerjik bebeklerde tam diyete uyunca veya mamaya geçince bile kaka tam düzelmiyormuş öyle duymuştum tabiki kanlı kakamız ve o ilkteki gibi gürültülü mukuslu parlak kaka yok
bsrtsz edoliiicik Şuan iyiyiz çok şükür 3 buçuk aylığız sabaha kontrolümüz var bizimde alerjik bebekleri 5. Ayda ek gıdaya geçiriyorlar
Benimo edoliiicik bizim doktorumuz testlerin güvenilirliği yüzde 50 dedi. Yani kanda da deri testinde de çıkmayabilir bu çocuğunuzun alerjik olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Benim oğlumda 2 buçuk aylık. Çocuk doktorları hariç iki ayrı çocuk alerji uzmanına götürdüm. Hem kan hem deri testi yapıldı hiçbirşey çıkmadı. Ama ben süt ürünü yumurta ve tahin tükettiğimde çocuk baştan aşağı kabarıyor öyle böyle değil. 1 buçuk aydır ben de bunları ve türevlerini tüketmiyorum. Kakası hala mukuslu kan henüz yok. Ama doktor olabilir demişti. Anestol gibi bi krem yazdı poposu için çatlak olabilir diye. Gerçekten illet bir hastalık Allah şifasını versin size de
edoliiicik Benimo Aminn çok teşekkür ederim. Gerçekten çok illet bi durum ve hepsi çeşit çeşit farklı farklı gerçekten kaç aylık bebeğimiz şu an nasılsınız peki
Misafirr Mukuslu kaka, gaitada gizli kan, aşırı gaz ve bu duruma bağlı kaka yapmakta zorlanma da alerjiden midir acaba
eymenku edoliiicik benim bebegiminde koyun eti alerjisi var mesela benimde bunu farketmem biraz zaman aldı süt ürünleri tüketmedim geçmedi falan derken koyun eti olduğunu bulduk ama süt ürünü tuketmediginiz halde varsa demek ki ona değil alerjisi bazen kan inatçı olabilir ama diyetinizden bir şeyi tamamen çıkardıktan sonra bir ay içinde tamamen temizlenmesi kanın geçmesi gerekir gluten kesmeyi denediniz mi yada aslında en başından beri kesmediginiz ne varsa onları denemek lazım kolay değil bende yaşadım onu yeme bekle yok yok onu yeme şunu ye bekle insanı yıpratıyor bazen
edoliiicik eymenku Hepsini kestim deneye deneye ama bulamadım ne olduğunu asla cevap vermedi.. çok yıprandım çok
hunilimomy edoliiicik biz 20 gunlukken öğrendik once süt alerjisi dediler diyete başladım ama düzelmiyor yani surekli huysuz kaka da sorunlar devam ediyor gazdan hastanelik oluyoruz ciltte döküntü bitmiyor çoğalıyor cok kucuk diyorlar test onermiyorlar surekli diyet listesine bi gida ekleniyor bulundug7m yer maalesef saglik yönünden çok berbattı sonra doktor degistirdim bi doktor denk geldi sansima 3.ayda deri testi yaptik bazi şeyler cikti bazısı yok diyet devam temkinli davran dedi yine surekli ters giden bise var belirtiler gitmiyor ekle cikar gida diyete 1 yasina getirdim ama bide bana sorun evde benle birlikte eşimde diyet yapti nerdeyse bizde temasta sorun yaratiyordu. Doktorumuz disardan moleküler test kitleri getirtti o dönemde imkanımız olmadi pahaliydi baktik boyle olmuyor ben asiri kilo verdim bu sefer ben hastanelik oluyorum surekli en son moleküler testi yaptırdık 300 ürüne bakıyorlar onda dedim ben bosa eziyet etmişim kendime keske daha önce yaptirsaydim ama bulundugim sehir berbat otesiydi. Ankaradan geldi bize test hatta bence araştırın normal kan testi degil çünkü bakılan ürünler bide test sekli farkli ama normal hastaneler yapmiyor sadece klinikler veya özel laboratuvarlar yapiyor
edoliiicik hunilimomy Sizde çok zorlu günlerden geçmişsiniz gerçekten. Şu an nasıl peki, diyete devam mı? Bu testi mutlaka araştırıcak yine kan yoluyla bakıyorlar sonuçlar ne zaman çıkar birde 5 aylık olcaz yinede sonuç verir mi bu test
AlpSol edoliiicik alerji testi verdiniz mi? Toz polen rutubet dahil verebilirsiniz , belki de onlar tetikliyordur
aselkussum edoliiicik diğer yorumlarıda okudum benim kızımda alerjik aklınıza ne gelirse herşeyin alerji yapma ihtimali var belki süt yumurta degilde patates bile olabilir kızımın patatese aleejisi çıktı imkan varsa moleküler test yaptırın yada doktor önerisiyle alaerji mamasi başlayın o şekilde daha kolay olabilir illa anne sütü alacak diye bişey yok ki hangisi sağlığı için daha iyi gelirse
edoliiicik aselkussum Siz ne zaman yaptırdınız moleküler testi kesin sonuç verir mi peki? Ücreti vs ne kadar güvenilir mi yani? İnanın mamayı içsin diye o kadar çabaladım ki yapmadığım şey kalmadı ama asla kabul etmiyor..
Benimo edoliiicik şuan 2 buçuk aylığız. Diyet yaptığım için cildi düzeldi çok şükür kakası hala mukuslu ama 😓
hunilimomy edoliiicik evet yine kan yoluyla bakılıyor bi hafta on gun arasında çıkıyor sonuç. Ahmet akçay alerji doktoru sosyal medyadan bakabilirsiniz İstanbul da onlarda kendi kliniğininde yapiyor hatta bu testi. Bizim suan ceviz antep fıstığı hafif seviyede 3 ay tekrar yasaklandı 2-3 bitki çeşidine alerjimiz var. 3-4 ay olmuştur biz yaptıralı 14 bin TL ye yaptırdık fiyat araştırması yapin İstanbul ankarada birçok yer daha uyguna yapiyordu ama ben ığdır da mecburdum git gel yapamayacağım icin
aselkussum edoliiicik aslında biz molekuelr test yaptırmadik bulunduğumuz ilde yok malesef 3 kere deri testi yaptık bide kan testi verdik oda 10 gün oldu bugün yarın sonucu çıkar onu bekliyoruz . Bende bı turlu sevdiremedim mamayı sağarak besliyodum sütümde kesildi . Allah’tan 5 buçuk aylıkken süt alerjimiz geçti normal mamaya baslayabildik ama geçen gun mama dgisince egzemalaei coştu yine kestik buzlukta sutlerim vardı onlardan veriyodum onlarda geçen egzemalari tekrar artırdı ek gıda hiç yemiyo bizde araftayiz kiloda almiyo . Bu molekuelr test içinde ben labaratuarla grstum onlar malzeme gönderiyor bı saglik kurulusundan kan alıp onuda santifurij edip kargoyla gönderiyorz. Kan sonucumuz çıkınca doktorumuza sorup onuda yaptrmayo düşünüyorum. Doğruluk oranı %99