edoliiicik bebeğim ik doğduğunda 3,4 ay kanlı kaka mukuslu kakayla savaştık bezini açarken inşallah kan görmem diye dua ederek açıyodum doktora götürdük süt alerjisi dedi tabikide süt diyeti verdi bana tamam dedim bebeğe manada vermiyceksin dedi sütüm yoktu zaten adam akıllı ben nasıl mama vermiyim sütüm yok denecek derecede çocuk aç kalır dedim vermiyceksin dedi ısrarla o yüzden anladımki bu şekilde olmaz kan görsemde psikolojik olarak kendimi bastırdım olabilir alışır zmnla bünyesi dedim gerçekten öyle oldu çok şükür Allah’ıma şuan hiç bişey kalmadı süt aleti flnda yok her çocuk bir olmaz tabiki ama ben üstündede durmamayı kendi çabamla bünyesini alıştırmayi tercih ettim ve başardık elhamdülillah