dygskerem Regl döneminde Süt azalıyormuş bilginiz olsun. Ben günde 2 litreden fazla su içtim. Bestlak damlasını kullandım. Tahin, incir ceviz yedim ve daha fazla uyumaya çalıştım. Stresi olabildiğince azalttım. Vitaminleri düzenli kullandım. İlk azalan göğsümü emzirdim hep. Hatta gün içinde bebeğimin tükürük yaptığında göğüs ucuma sürdüm birini emzirirken diğerine mochinin manuel sağımı yaptım. Şimdi toparlandı çok şükür. Gittikçe fazlalaşıyor sütüm. Çok inanmam ama sürekli sütüm çok fazla diye tekrarladım.