Benimde ilk emzirme döneminde sol göğüsüm çok kötü yara oldu resmen kanıyordu o derece bi yara oldu o yüzden sağ göğsümü daha çok emmiş oldu yaradan dolayı şimdi sol göğsüm küçük kaldı sağ daha büyük ne yapsam da düzelmiyor baya fark var ve çok sinir bozucu