papatyakokulum_ üniversite yıllarımda sosyopix yeni çıkmıştı on numaraydı 😂 ama maalesef uçtu gitti. Ben uzun süredir resimli magnetten çıkarıyorum. En son düğün fotoğraflarımı çıkarmıştım geçen yıl, kızımın yaşı dolunca da ordan çıkarıcam. Hediye olsun diye aile fotoğraflarından küçük boyutlarda da da yollamışlar hatta ekstra 😊 kalitesi net güzel