tonymontana papatyakokulum_ kesinlikle sosyopix resimli magnetten geçen sene çıkarttırdım hem baskısı kötüydü hem de fotoğraflar yamuktu
papatyakokulum_ karpuz_ daha önce küçük cıkarttırmıstım başka yerden onlarla beraber albüme koyarım dıye küçük aldım😀
papatyakokulum_ dayes henüz gelmedı dün sıparıs verdım 🌸 sız albüm aldınız mı yanlış hatırlamıyorsam sızde 5*7 olculerınde cıkartmıstınız
dayes papatyakokulum_ evet ben 5e 7 aldım ama albüm çıkartmadım baktım da bir ara aslında istiyorum kızımın doğum gününü bekledim sonra araya başka yoğunluklar girdi kaldı seçmiştim hatta kalpli bi albüm vardı
Ysmndfne Canım resimli magnetten başka bir yerden çıkartma beş sene önce çıkarttığım fotoğraf hala aynı duruyor aşırı kaliteli yenilerde başka bir siteyi denemek istedim inan asla resimli magnetin yerini tutmaz ve iyi para verdiğim halde memnun değilim
papatyakokulum_ Ysmndfne ayy öyle mı çok teşekkür ederım. bende durdukça bı sorun olur mu dıye dusunmedım degıl ama ıcımı rahatlattınız🌸
papatyakokulum_ dayes ben albüm ıstıyorum hepsı bı yerde böyle güzel düzenli dursun dıye. bı kaç tane buldum aslında ama bılemedım tam fotoğrafların boyutuna uygun var bı kaç tane ama fıyat yüksek geldı. daha uygun buldum onlarda da fotoğraf sabıt durmuyor kayıyor falan yazıyor yorumlarda
Tozkan papatyakokulum_ resimli magnet diye bir site var hem uygun hem kaliteli bir bakmanızı tavsiye ederim.
dayes papatyakokulum_ hiç bilmiyorum almadım öyle kalmıştı dediğim gibi ama o boyuta uygun internette vardır bence