Gamzelikiz_34 düşkünlük çağında değil ama mekânı cennet olsun kayınvalidem yaşasaydı oğlum kesin babaanneci olurdu çok güzel seveceğine eminim, annemde ise herhangi bir anneannelik görmedik, bir bağ kuracağını sanmıyorum, babam çok ilgili bir dede, kayınpederim de mekanı cennet olsun yok, o yüzden bizimki dedeci olacak net :))