cLearQueen bazen erkeklerin beyinlerinin olmadığını düşünüyorum. Dün akşam parka çıktık kaydırağın tepesine gitti dedi bak şimdi kayıcak. Dedim bak kolu bacağı kaydırağa yapışır hava zaten nemli yok yok dedi bende nolur nolmaz üst tarafa gittim hani tutup kaydırayım diye. Tepeden bıraktı çocuğu onun da kolu yapıştı kaydırağa yalpaladı dolandı ayağa kalktı… öyle zor tuttum ki yere çakılıyordu. 1 yaşında çocuk kendine malik mi e salak yani parktaki kadınlar çığlık attı düşün öldürecektim adamı. Hani güvende olmuyor ki bırakayım