cLearQueen Hepimiz aynı süreçten geçtik yalnız değilsin. O yorgunluk kendine yabancılaştırma hissi… Hepsini yaşadım. Bir zaman sonra fark ettim ki, kendine ayırdığım minicik bir an bile bana nefes gibi geliyor. Duş almak, yüzüme bir krem sürmek, bir kahveyi sıcak içebilmek bile terapi gibi. Hiç birini küçümseme. Çünkü sen iyi olursan bebeğinde o ışığı hissediyor 🌸 Kendini unutma demek kolay, uygulamak zor ama imkansız değil. Azar azar başla hepimiz bu yolda birbirimizin aynasıyız. 🤍