bebegininannesii otizim olma olasılığı var çocuğu özel eğitim alan bir anneyim eğer ekrandan kaynaklanan bir durum olsaydı ekranı 2 aydır kestiğiniz için çok hızlı bir ilerleme olması gerekiyor ve buna uyaran eksikliği deniliyor bizde 18 aylıkken sizin gibiydik ekranı kestikten 10 gün sonra çok hızlı ilerledik doktor demiştiki ekran kaynaklandı mı biz ekranı kestikten sonra en az 10 gün içinde çok hızlı bir ilerleme olur çok hızlı ilerleme olmazsa o zaman otizim olasılığını düşünürüz demişti tabi siz doktora götürün her doktorun görüşü farklı olabilir bilemeyeceğim