Nurelllamm miranaras1 muhtemelen bizim de öyle olucak ama ben zaten evimi taşıyorum yakın bir vakitte inşallah
3247 Nurelllamm sana yemin ederim bi defa da bızımkını kesmişlerdi çalışma var diye dedik evdekilere yemek yapamıyoruz dışardan söyleyelim 😀 şu piknik tüpleri yok mu ondan alıp geldiler 😀😀😀
dayes 3247 ahaha hayır annemdeydim dolma yapmışlar ben de yanına yayla çorbası yaptım Çoban salata yoğurt, bitti gitti 😂 asıl mesele yarın ne yapıcam ahahah
3247 dygskerem mercimek çorbası manti yaptım Mardin’den turşu gelmişti ondan koydum bırazda karpuz kestim bugün de böyle bitti 😀
3247 uykusuzanne__ afiyet olsun çiçeğim ❤️ bende pizza yaptım biraz kaldı yarımda bi makarna yanına yeter😀