3247 barbiee_ aşkım anneme de gitsem ben yapıyorum orda da yemek 🥵 anneme gidince 1 hafta kalıyorum hiç mutfağa sokmam ben yaparım
barbiee_ 3247 canım benim kıyamıyorsun. Ya benim oğlan çok kuduruk mecbur ben ya da annem bakıyor öyle yapıyoruz🥹
Nurelllamm 3247 bizim doğalgazımızı kesimişler yemek yapamıyorum ama yapmış olsaydım yeşil fasulye bulgur yapardım 😋
miranaras1 Nurelllamm bizimde kestiler tüp aldık tüple yapıyorum 1 aydır 😅 duş olayınıda ketılda su ısıtarak çözüyorum
3247 Nurelllamm sana yemin ederim bi defa da bızımkını kesmişlerdi çalışma var diye dedik evdekilere yemek yapamıyoruz dışardan söyleyelim 😀 şu piknik tüpleri yok mu ondan alıp geldiler 😀😀😀
aayyyssee 3247 anacım kemikli nohut yapıyor yanına pilav ve buz gibi ayran 😋 bende çilekli magnolia yaptım,bizim iştah sıcaklardan etkilenmedi maalesef hxkfldldl
alpmomssss 3247 et sote ve pirinç pilavı yaptım sabahın erken saatlerinde 😂 bu saatlere bırakınca ortalık cehennem oluyor
Nurelllamm miranaras1 muhtemelen bizim de öyle olucak ama ben zaten evimi taşıyorum yakın bir vakitte inşallah
AlinaEmreHan1 3247 Sıcaklarda bir şey yenmiyor valla yemek de yapılmıyor Döner ayran yiyelim dedik bugün de böyle olsun. Ondan öncesi taze fasülye pilav yapmıştım.
asli08 Benim dünden barbunyam var bulgur pilavi var ama şuan cnm patates haşlama istedi üzerine limon pulbiber himmm