Nulufer25 Sedanuraydnata Sedanuraydnata bence sarılık tehlikesi yoksa çok emdirme iki saate bir emdir sonra çocuklar reflü okuyor eğer sık sık kusarsa reflü olmuştur.
Sedanuraydnata Nulufer25 öyle zaten canım kusuyor ama reflü değilmiş kesik kesik kusuyor doktor reflü demek için sürekli öksürük ve hönkürerek fışkırtarak her eline aldığında kusması lazım dedi