Sedanuraydnata biz de iki ay boyunca tam olarak anlattığın gibiydik canım ben de senin gibi düşünüp kendimi yiyordum ama ay sonunda kilosu gayet iyi çıkıyordu..su an 5 ayı geçtik emsin istiyorum saatler geçiyor zor acıkıyor da emiyor😂hiç moralini bozma her istediğinde emzir sütün de artar🎀