user33 karadenizz28 tamam o zaman bence bir sorun yoktur akışı gayet iyi çünkü dediğim gibi 5 aylık kızım 3 numara kullanıyor çok aç olduğunda 2-5 dkda bitiriyor sütünü hafif aç olduğunda uzun sürüyor çeksede güçlü vakumlamadığı için bitmiyordu
karadenizz28 user33 benimkide 120 ml 1 saatte bitiyor belkide güçlü çekemiyor onu nasıl sağlayabilirim
karadenizz28 user33 çok acıkınca vericrm o zaman onu bi denerim çok teşekkür ederim cevaplarınız için yardımcı oldunuz 🌸
anonimuye karadenizz28 ben ilk dogunca 2 numarayı bile delmiitim cocuk cekiyo cekiyo gelmiyodu sonra üçle içmeye başladı üç ay dolunca 4 e gectim 4 de 3ay üzeri için diye biliyorum