Kızlar bebeğim 3 ay 10 günlük philips avent biberon kullanıyorum kaç numara kuklanmam gerektiğini bilmiyorum 1 aylık olanlardan 2 ve 3 numara aldım fakat ikisi de çok yavaş akıyor bebeğim nerdese 1 saatte bitiriyor 120 cc sütü doğru mu aldım yoksa farklı numara mı almam gerekiyor