Birogretmenanne Yasemin89- evet benim için de iyi oluyor uzun uyuması hatta 12 de yatıp 5 de kalktıysa ben uykumu almış bile oluyorum arada bölünmediği için
Deletedmom388 Birogretmenanne Ben 2.aydan sonra uyandırmadım hep kendi uyandı 4-5saat uykulara başlamıştı ben de bölmek istemedim.Şu an 6aylık daha da uzun uyuyor.Bence bölmeyin uykusunu ama yine de kontrole gidince doktorunuza danışın derim🙏🏻
ElifHuseyin Birogretmenanne aynı durum bizde de var oğlum 2 ay 6 günlük doktora ve sağlık ocağındaki ebeye sordum ikisi de uyandırma dedi. Uykusunda emerse emzir demişlerdi ben 3 saat arayla uykusunda emziriyorum
Birogretmenanne ElifHuseyin uyurken emmiyor benimki. Gece uyanınca tekrar uykuya dalama kadar ne emerse.
ElifHuseyin Birogretmenanne benimki uykusunda emiyor ama çok uzun değil 7-8 dk doktor da ebe de 5 saat emmese sorun olmaz çok aç olsa uyanır dedi. Kilo alımı iyiyse çok sorun etmeyin bence bırakın uyusun
uyanik_ikra06 Birogretmenanne aynen surda bir ay daha uyursun sonra 4 ay atağı gelicek 🙄 dişler vs derken başlar uykusuz geceler 🥰