Birogretmenanne dün dr a gittik bebeğim çok huzursuz bu aralar. Bana gündüz 2-3 saatte bir beslememi, gece ise uyandığı zaman beslememi söyledi. 3–4 saatte bir zaten kalkıcaktır dedi 10 da uyudu 3 tw kalktı
bu arada uyandırma uyanmasını bekle kendin uyandırma dedi. Diyelim 11 de uyudu 5 te kalktı bu kadar beklemez ama yine de sorun değil o kendini ayarlıyor zaten dedi. Bende bu gece uyandırmadım kendi uyandı