ayyyucee
Çok teşekkür ederim inşallah sizin de sağlıkla huzurla ve mutlulukla bir ömür geçirir çocuğunuz.Çok soru soruyorum fakat bir sorum daha olacak biz şu an 15 günlükken kullanmaya başladık ilacı kullanmaya başladıktan sonra sizin çocuğunuzda herhangi bir yan etkisi oldu mu (kusma,ishal,nefes alıp vermede sanki sıklaşma vb.gibi) bir de siz ilaca ne zama başladınız ? Bir de suyla çözdürüp verme kısmında çok zorlanıyoruz başka bir yöntem var mı önerebileceğiniz?