Merhaba değerleriniz diyetsiz takip için uygun görünüyor. Acaba gen tahlilinde çıkan mutasyonlar neler biliyor musunuz bir evrak vs verdiler mi? Bizimde gen mutasyonlarında 2 farklı heterozigot mutasyon var diyet yapmıyoruz. Sadece ilaç kullanıyoruz. Bir de genetik doktoruyla bir kaç görüşmemiz oldu genetik doktoru diyet ya da ilaç vs hastalık yönetimi hakkında yorum yapmıyor aslında klinik değerlendirmeyi tahlil sonuçlarıyla çocuk metabolizma uzmanının karar vermesi lazım. Bir de bazen tanısına hiperfenilalanin diyorlar bazen direk pku diyorlar ilaç raporunda vs klasik fenilketonüri yazıyorlar terimlere çok takılmadan diyet yapmadığı için şükür ederek ayda bir kan veriyoruz… size de geçmiş olsun, sonuçlarımız hep iyi çıksın inşallah.