ondabundasundadir Seni çok iyi anlıyorum, gerçekten zor bir süreçten geçiyorsun. Ama şunu bilmeni isterim: DEHB tanısı 6-7 yaş öncesinde konmaz, çünkü birçok benzer belirti başka gelişimsel süreçlerle de ilişkili olabilir. Özellikle anlattıkların duyu bütünleme bozukluğu veya duygu düzenleme güçlüğü ile de örtüşüyor.
Birebirde uyumlu ama kalabalıkta zorlanan çocuklar, genellikle duyusal hassasiyet yaşıyor olabilir. Oyun terapisine başlaman çok kıymetli. Ayrıca okula başlamak, yapı ve rutin sayesinde birçok davranışın düzene girmesine yardımcı olabilir.
Yalnız değilsin, gözlemlerin çok değerli ve kuruntu değil. Psikolojik destek almaya devam etmek seni de çocuğunu da çok rahatlatacaktır.🌿