ondabundasundadir kardeşim de Dehb tanısı almıştı. O da uyum sorunları yaşadı hep, üstün zekalıydı bir de, böyle olunca daha çok sorun yaşadı okul hayatında, kişisel hayatında da. Annem çok yıpranmıştır bu süreçte. Bir süre ilaç kullandı, o iyi geldi ona. Şu an yetişkin çağında azaldı ve kendisi veteriner hekim oldu. Süreç çok zor biliyorum, yaşadık. İyi bir tedavi bir de yöneldiği bir spor bulursanız, en azından gün içinde enerjisini yönlendirebileceği bir şeyler, sizin için iyi olabilir.