mucizemgelsin61 benimkide içmiyordu ısısını doğru ayarlayınca içmeye başladı. Bir tık soguga yakın ılık olsun asla içmiyor, tam istediği kıvamda olmalı ısısı. Siz başka bir biberonla vermeyi deneyin isterseniz inşallah içer, ya da mecbur ek gıdayla desteklersiniz içine pirinç unu irmik vs koyun daha doyurucu olur mamalarını