Biz ek gıdaya geçeli 1 ay oldu bizde 3 gün önce aynı şeyi yaşadık. Bebeğim huysuzlandı top gibi kaka yaptı ağlamaya başladı. Poposunu temizledim küvete ılık su doldurdum oturttum suyla oynamaya başladı poposuda rahatlar diye düşündüm. Sudan çıkarında zeytinyağı içirdim, karnına sürerek masaj yaptım, poposunada sürdüm. Su içirdim, kurukayısı kaynattım onunda suyunu içirdim. Ek gıdaya 2 gün ara verdim. 3 gün kaka yaparken ağladı huysuzlandı poposu acıyordu sanırım. Bugün daha iyi çok şükür