karancansu taha0_2 Ben sürekli emzirmeye çalıştığım için olmuyor tıkanma. Ara ara şişiyor evet ama onu da iyice acıkmasını beklediğimde Allah’tan emiyor ve şişliği iniyor
karancansu Hep_oyle_olur_zaten Hayır ağlamıyor bebeğim uslu bi bebek. Fazlaca etrafa odaklı o yüzden memeyi itiyor
nerdenaldinbuaklinerden karancansu var bacım mamaya başlamak Seni emnek istememesi normal. Oda kendince bir birey. İnan ilerde daha sıkıntılı durumlar olacak. Besle ki bağısıklığı düşmesin için rahat olsun
esmagzl karancansu bu geçici bir dönem çoğu bebekte oluyor stres yapmayın bunaltmadan denemeye devam edin siz stres yaptığınızda sinirlendiğinizde o daha çok reddeder uykuya geçerken yada duşta , ayakta salınarak top üzerinde zıplayarak deneyebilirsiniz
minikkurttt Sensen20 aç mı kalsın çocuk ? Sütü alana denk alternatif birşeyler birşeyler yapması gerek. kedili1anne napalım çocuk açlıktan ölsün mü tövbe yarabbim beni konuşturuyorsunuz da ben olmadığını düşünüpte vermiyor zannettim
Sensen20 minikkurttt evet gerekirse birkaç saat aç kalıcak o memeyi alması için ağzına hemen biberonu dayarsan dahada zorlasir işi aynı şey benimde başıma geldi tecrübeyle konuşuyorum insana bı cemkirip durmayın ya çocuğu öldür aç bırak günlerce verme diyen mi var değişik değişik konuşuyosunuz en iyisini siz biliyosunuz
kedili1anne minikkurttt Günlük hayatınızda hep böyle çemkirir misiniz Ne kadar çirkin bir konuşmadır bu Sakinleşin biraz
girlandboyandmumy_ karancansu mama alıyorsa vermelisin bende vermek istiyorum almıyor biberon enjektörle bile kavga ede ede içiriyorum keşke içse bi defa da olsa vermek istiyorum bezi hep turuncu buluyorum şu sıcaklarda vermelisin bence biz dayanamıyoruz o hiç dayanamaz su içir içerse ben içiyorum çok terliyorlar aç kalmasın zayıflayadabilir
ozgecankosar karancansu mama vermek istemiyorsanız sütünüzü sağıp verin . Onuda kabul etmşyorsa zaten mamayıda içmez
minikkurttt Sensen20 ne çok yargı dağıtan var Allah Allah kardeşim en iyi anne sensin bravo vermemekle iyi yapmışsın en iyi senin yöntemlerin alkış 👏
minikkurttt kedili1anne evet hele ki insanlar bilip bilmeden konuşmalarıma burunlarını sokuncaya denk. Bu mu çirkin konuşma güldürmeyin beni ya asssffhjjjj😂😂
minikkurttt kedili1anne Ne kadar çirkin bir konuşmadır bu Sakinleşin biraz Bence hangimiz cahil tartışmayalım önce ne yazdığının farkına var 😂😂 kedili1anne
kedili1anne minikkurttt Çirkin demedim çirkef dedim Ayrıca denk değil dek yazmak lazım Ne dediğini bilmediğin gibi ne yazman gerektiğini de bilmiyorsun Çirkef ve cahilsin İyi günler
Sensen20 minikkurttt tam olarak yazdığın şeyi yaptığınin farkında bile değilsin ağiz dalaşına girmeye çalışıyorsun sürekli gülünç
betamom karancansu uykuya yakın vermeyi denediniz mi normalde en gec 1.5 saatte bir uyumaları lazım ya belki o arada alır
ssssemaa karancansu sağıp vermeyi denediniz mi.? Havalar çok sıcak temastan bunalıp reddediyor olabilir? Sağıp öyle verseniz