karancansu Mama denemedim.Kendim arasrrmistim uzerinede doktora sordum Mwme reddi bu aylarda olur.Sen birakirsan oda birakir dene duşta,suyun altinda dene,kucakta gezdirirken dene farkli sekillerde dene dedi.Yataga uzanirdim yanıma yatiriridim sadece bu şekilde emerdi.İnanın sabah emerdi gun boyu hic emmedigi olurdu sık sık denerdim 1 dakika 5 10 saniye emse o kâr diyerekten.Uyku aralarinda kaldırirdım bu donemde ozaman uykuluyken direkt emerdi oyle boyle ozamanlari atalattik duzeliyor bi sure sonra..kilosunda sorun yoktu oyuzden mama destegine gerek yok normal surec sen farkli sekillerde dene deyince oyle yaptim.Biberonda memeyi tamamen birakablir sureci etkilemeyelim demisti.Surec uzar gercektrn birakiyorsa ozaman goruselim demisti.gecti bi sure sonra…meme reddi sureciymiş.