Fiermaca canm bnde senin gibiydim ailemin yanında kaldm 40 ım çıkana kadar gel çay içelim diyorlardı yok gelmiycem diyordum odamdan çkmıyordum bebeği bırakıp. Sürekli ağlama istegi oluyordu hatta ağlıyordum da 😁 hiç uyumuyordum ,misafir gelmesin bebeğimi kimse görmesin istiyordum.Lohusalık psiklojisi tamamen inşallah hemencecik atlatrsın cnm .Biz 4 aylk olduk hatta şmdi diyorum ki en güzel zamanlar yenidoğduğu zamanlarmış o yatınca hemen sende yat ki dinlen sütün bol olsun .Buyudukce uyuma süreleri azalıyor cunku 🙄