simseklivekalpli
Ahhh ahhh bizler öyle mi hatırlıyorum koydeyiz üçüncü sınıfım problemler ile ilgili odevimiz vardı ,oturacağım hayvan otlatmaktan gelmişim yemeği zor yemişim babanem aydın dövecegiz hadi dedi ,annem dersi var dese de önce aydın dövdüm sonra ders yaptım o kadar dersleri okulu severdim ki ama imkanlar dahilinde ancak atanamamiş bir kimya öğretmeni ve ana oldum bu halimize de elhamdülillah 🥺