Kızım 2. Sınıfa geçti. Okulda her öğretmenin isteyeceği türden bir öğrenci (öğretmenin deyimiyle) sınıf başarısı iyi.
Gel gör ödevden nefret. Okul açıkken yine yapıyordu ama yazın yapmıyor. Türlü pazarlıklar, silgi almaya gidiyorum diyip içerde yok olmalar, soru sorduğunda defterini getir beraber bakalım diyorum çığlıklar feryatlar. Ben ümidi keseyim mi, düzelir mi? Bunun bir yolu var mıdır?
Kitap okumayı da sevmiyor. Bir sürü yeni kitap aldım inanın ben hevesliyim içinde ne yazıyor diye. O kitabın tipine bakıp ben bunu sevmedim okumicam diyor. Arkadaşlar bana bi yol gösterin ben ne yapayım?