Minikbirprenses asil3 serineltmeue çalışın İslak bezle vs çok terliyorlar bizimde turuncu çiş oldu hemen suyu arttirdim bide artık klima açık sürekli 🙁
asil3 Minikbirprenses ben taşınacam diye klima almadım ama gideceğim yerde ilk işim klima almak olacak
Zehrabaysan asil3 sma comfort kullandım 1 yaşa kadar şimdi gaz sorunu kalmadı optiproya geçtim kilo alımı iyiydi