Katılıyorum. Eskiden annelikte kutsaldı, bir çocuğa annesi ne yapsa annesidir döver de sever de derlerdi. Her şey mübahtı. Şimdi öyle mi, çocuğa sokakta en ufak sesini yükselt herkes kötü anne gözüyle bakar, her yerde bir annelik yarışı. Şimdi mükemmel anne olsan bile çocuğu şımartan,kural koyamayan anne olursun. Disiplinli olsan, sinirli kuralcı annesin.