Tarihte hiçbir kadın, modern anneler kadar her şeyi tek başına yapmak zorunda kalmadı.
Eskiden annelik böyle değildi…
Anneanne, babaanne, kuzenler, eltiller… herkes bir aradaydı.
Bir bebek büyürken bir kadının değil, bir ailenin hatta bir topluluğun sorumluluğuydu her şey.
Şimdi? Modern anneler hem fiziksel hem duygusal tüm yükü tek başına taşıyor.
Ve araştırmalar da diyor ki:
Tarihte hiçbir kadın, modern anneler kadar her şeyi tek başına yapmak zorunda kalmadı.
Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?