@oncul
Selaaaam
Ben çok özgürlükçü bir insanım. Alışılmışın dışına çıkmaktan hoşlanmam her ne olursa olsun. Riski severim, senin aksine dobrayım, hayır diyebiliyorum ve kavga etmekten korkmuyorum. Inatcı ve asabiyim ama arkadaş canlısıyımdır. Dışardan soğuk ve itici bulurlar tanıdıklarinda genelde bu fikirleri değişir aslında samimi bir insanımdır. Bir de kolay olanı değil zor olanı seçerim istemsiz veya isteyerek farketmiyor