oncul
Özgür olmayı severim ama mümkün değil tabiki üç bebe bir kocayla, müzik dinlemeyi çok çok severim doğayı hayvanları çok severim,yemek yemeye bayılırım 😋 insancıl, yardımsever,samimi,her ortama ayak uyduran biriyim,ne kadar soğuk gibi görünsem de aslında çok eğlenceli çok sıcak kanlıyımdır, inatçıyımdır çabuk sinirlenirim ama öfkem çabuk azalır, insanlara karşı her zaman bir mesafem olur çabuk güvenmem motosikletle gezmeyi çok severim, farklı değişik yerler ve kültürler görmeyi çok severim vs.vs.🥰😍❤️